ورود به فروشگاه اینترنتی
راهنمای خرید مخلوط کن ویتامیکس
۲۷خرداد

راهنمای خرید مخلوط کن ویتامیکس

تکنیک های توسعه

آیا می‌خواهید برای ارائه یک منوی جذاب در تابستان برای کافه یا رستوران خود از یک مخلوط کن تجاری استفاده کنید؟ همه چیز در این مقاله برای کمک به شما آمده است. بلندرها یا مخلوط‌‌‌ کن‌های تجاری، به منظور کاربرد‌های صنعتی از قطعات سنگین و موتورهای قوی ساخته می‌شوند.

بنابراین، برای انتخاب یک دستگاه مناسب به بودجه قابل توجه و بررسی دقیق نیاز است، زیرا انتخاب تجهیزات مناسب برای هر رستورانی یک سرمایه گذاری طولانی مدت خواهد بود.


 

 

موارد زیر چندین نکته مهم را در نظر می‌گیرند که در بازار برای تهیه‌ یک دستگاه ویتامیکس یا مخلوط‌ کن به آن‌ها باید توجه کنید:

محیط مورد استفاده:

آیا مخلوط کن ویتامیکس برای استفاده در منزل مناسب است یا استفاده صنعتی؟ مدت اعتبار ضمانت نامه‌ها و گارانتی‌ها برای ‌مخلوط کن‌های صنعتی به دلیل استفاده بیشتر، معمولا کوتاه‌تر از مخلوط کن‌های خانگی است. بنابراین اگر شما قصد استفاده از مخلوط کن صنعتی را دارید باید انتظار ضمانت کوتاه‌تری را نیز داشته باشید. با این حال، در قوانین تجارت، تهیه‌ یک مخلوط کن با کیفیت بالا ممکن است هرگز نیازی به خدمات گارانتی نداشته باشد.

آلودگی صوتی:

صدای موتور مخلوط کن تاثیر زیادی درحفظ سکوت و آرامش محیط دارد، بنابراین با توجه به اینکه مخلوط کن ویتامیکس خود را برای مصارف صنعتی و استفاده در آشپزخانه‌ شلوغ یک رستوران می‌خواهید یا در آشپزخانه‌ منزل خود، می‌تواند توجه به صدای موتور را در هنگام خرید دستگاه مورد اهمیت قرار دهد.

کارایی دستگاه:

مهم است که قبل از اقدام به خرید در مورد کاربرد و میزان استفاده از مخلوط کن ویتامیکس خود فکر کنید. شما باید یک دستگاه مخلوط کن ویتامیکس با موتور قوی و طول گارانتی مناسب برای اهداف مورد نظر خود انتخاب کنید.

حدود قیمت:

آیا شما بهترین دستگاه‌ را می‌خواهید؟ آیا بودجه شما برای تهیه‌ یک دستگاه خوب کافی است؟ مخلوط کن‌های ویتامیکس با توجه به کارایی و ویژگی‌های مختلفی که دارند در سطوح قیمتی مختلف وجود دارند که شما با توجه به میزان بودجه خود و سطح نیاز خود می‌توانید اقدام به خرید یک دستگاه خوب کنید.

قسمت‌های تشکیل دهنده‌ دستگاه مخلوط کن ویتامیکس:

تیغه:

در مخلوط کن‌های ویتامیکس از تیغه‌های سخت و مقاوم، از جنس فولاد ضدزنگ، با قابلیت برش لیزری استفاده شده و تضمین می‌شود که تیغه قدرتمند به کار رفته در دستگاه در طولانی مدت و با گذشت زمان کند نشود و زنگ نزند. برش دقیق لبه‌های تیغه باعث ایجاد دوام بیشتر و قدرت ضربه بیشتر بر روی مواد می‌شود. برای ثبات بیشتر برای هر تیغه دو بلبرینگ اضافه شده که ترکیب بهتر و دوام طولانی‌تری را برای دستگاه مخلوط‌ کن فراهم می‌آورد. بنابراین وجود یک تیغه‌ خوب باعث افزایش کیفیت و کارایی دستگاه می‌شود.

موتور:

مهندسان در طراحی موتور مخلوط کن ویتامیکس، قدرت را به درستی تنظیم می‌کنند تا زمانی که به استفاده بیشتری از دستگاه نیاز دارید، دچار مشکل نشوید.

مخزن دستگاه:

مخزن دستگاه باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که هیچ گونه نشتی از اطراف درب و یا محل اتصال مخزن به دستگاه رخ ندهد. همچنین عدم نشتی باعث آسان‌تر شدن عملیات تمیزکاری و افزایش عمر دستگاه می‌شود. وجود سوپاپ‌های قابل جدا شدن به شما این امکان را می‌دهد که مواد تشکیل دهنده را در هنگام پردازش اضافه کرده و بافت‌های مختلف مورد نظرتان را در همان ظرف ایجاد کنید.

کانال جریان هوا:

مهندسان سالها بر روی تحقیقات خود در زمینه طراحی موتور متمرکز شده‌اند تا از طریق طراحی و گسترش کانال کنترل مقدار هوا، سیستم گردش هوا را در اطراف موتور دستگاه بهبود بخشند و هوا را به مکان‌هایی که به آن بیشتر نیاز دارند بفرستند.

قطعات الکترونیک:

مهندسان معتقدند که طراحی سیستم الکترونیکی پیچیده برای دستگاه‌های مخلوط کن همواره با شکست روبه‌رو است. بنابر‌این هرچه مدار‌های الکتریکی به کار رفته در سیستم یک مخلوط‌ کن ساده‌تر باشد، تعمیر و نگهداری از آن نیز ساده‌تر است.

مزایای استفاده از دستگاه مخلوط کن ویتامیکس:

استفاده آسان: استفاده از دستگاه مخلوط‌ کن ویتامیکس به قدری آسان است که شما نیاز به هیچ‌گونه آموزش خاصی برای استفاده از آن ندارید، کافی است مواد مورد نیاز را در مخزن ریخته، درب را ببندید، دکمه را فشار داده و به سراغ دیگر کارهایتان بروید.

کیفیت ترکیب: از کوکی‌های خامه‌ای گرفته تا اسموتی‌های سبز و رنگی خوشمزه، ایجاد یک بافت نرم و مناسب که به ذائقه‌ مشتریان شما خوش بیاید، فقط توسط دستگاه مخلوط‌ کن امکان پذیر است.

سرعت کار: استفاده از دستگاه مخلوط کن باعث می‌شود کارهای آماده سازی بسیار سریع‌تر پیش رود تا جایی که بتوانید برای انجام برنامه ریزی روی ثانیه‌ها نیز حساب کنید. سرعت مناسب دستگاه باعث بهبود بهره‌وری دستگاه نیز می‌شود.

×